-
Regulamin konta klienta i newslettera
Regulamin konta klienta
- Konto klienta to oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług.
- Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówień, dostęp do historii Zamówień, oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
- Na rzecz Klientów, którzy utworzyli Konto Klienta, Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
- podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta (za pomocą przeglądarki);
- przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień;
-umożliwienie zmiany danych Klienta w ramach Konta Klienta;
-umożliwienie zapisu do otrzymywania powiadomień o dostępności danego produktu;
-Program Lojalnościowy. - Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta: wypełnienie formularza rejestracji poprzez wskazanie adresu mailowego i nadanie hasła oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności; potwierdzenie chęci założenia Konta Klienta poprzez aktywację linku w mailu otrzymanym na wskazany adres e-mail (proces double check in); skuteczne zarejestrowanie się, co zostanie potwierdzone mailem z BOK Sklepu Internetowego.
- Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcie Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy.
Regulamin newslettera
- Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
- Sklep – sklep internetowy wzielonymogrodzie.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.wzielonymogrodzie.pl
- Usługodawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AJTGroup Janusz Taterka wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6961826448, z siedzibą ul. Kwiatowa 32, 55-120 Pęgów. Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@wzielonymogrodzie.pl
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
- Usługodawca korzysta z zewnętrznego serwisu obsługującego newsletter.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Postanowienia końcowe: Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.