• Regulamin konta klienta i newslettera

Regulamin konta klienta

  1. Konto klienta to oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług.
  2. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówień, dostęp do historii Zamówień, oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
  3. Na rzecz Klientów, którzy utworzyli Konto Klienta, Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
    - podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta (za pomocą przeglądarki);
    - przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień;
    -umożliwienie zmiany danych Klienta w ramach Konta Klienta;
    -umożliwienie zapisu do otrzymywania powiadomień o dostępności danego produktu;
    -Program Lojalnościowy.
  4. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta: wypełnienie formularza rejestracji poprzez wskazanie adresu mailowego i nadanie hasła oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności; potwierdzenie chęci założenia Konta Klienta poprzez aktywację linku w mailu otrzymanym na wskazany adres e-mail (proces double check in); skuteczne zarejestrowanie się, co zostanie potwierdzone mailem z BOK Sklepu Internetowego.
  5. Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  6. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcie Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy.

Regulamin newslettera

  1. Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
  2. Sklep – sklep internetowy wzielonymogrodzie.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.wzielonymogrodzie.pl
  3. Usługodawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AJTGroup Janusz Taterka wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6961826448, z siedzibą ul. Kwiatowa 32, 55-120 Pęgów. Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
  4. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  5. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  6. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
  7. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
  8. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@wzielonymogrodzie.pl
  9. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  10. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
  11. Usługodawca korzysta z zewnętrznego serwisu obsługującego newsletter.
  12. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  13. Postanowienia końcowe: Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.